Er Versace og Fendi co -mærket i luksusmærke?
Selvom den co -mærkerede række af Gucci og Balenciaga engang fik industrien til at vibrere, i den endelige analyse, er det stadig den gensidige hjælp fra de to brødre -mærker i Kaiyun Group.
Den co -mærker Versace og Fendi frigav i sidste uge.
Det italienske luksusmærke Versace frigav for nylig den tidlige efterårsserie “Fendace” i samarbejdet med Fendi, som blev skabt i fællesskab af Donatella Versace, Silvia Venturini Fendi og Kim Jones.
Fra 1990’erne hentede denne serie inspiration. modeuge.
Det er værd at bemærke, at i dette samarbejde kaldet Fendace, Fendi hører til LVMH -gruppen, og Versace er under den amerikanske capri -gruppe, er sidstnævnte også moderselskabet til Michael Kors og Jimmy Choo.
Tilslutningen til modedesignere er ikke uhørt, men ligesom Gucci og Balenciaga er de normalt ikke de mest direkte konkurrenter.
Som repræsentant for den italienske stil har Fendi og Versace faktisk mange ligheder, og på en måde er der et konkurrencedygtigt forhold.Selvom de alle er italienske mærker, hører Fendi og Versace til den franske luksusgigant, og den anden faldt i hænderne på amerikanske Light Luxury Giants i 2018.
Som repræsentant for den italienske stil har Fendi og Versace faktisk mange ligheder
Fra perspektivet af brandskala er det årlige salg af Versace og Fendi under 1 milliard euro.
Årsagen til, at dette tilsyneladende vanskelige samarbejde kan opnås, er i vid udstrækning baseret på interpersonelle forhold, som også er en anden udførelsesform for Kim Jones ‘fremragende kommunikationsevne.
Faktisk, så tidligt som Kim Jones forlod Louis Vuitton Men’s Creative Director og ikke kom med i Dior, har branchen altid rygtet om, at Kim Jones vil tilslutte sig Versace.Siden da har Kim Jones åbnet en fusion af luksusvarer og trendy kultur i Dior -mænds tøj og samarbejder med mange designere og trendy kunstnere for at udvikle sig sammen til en normal kreativ metode.
Forbedringen af Kim Jones’s ret til at tale og hans private forhold til Donatella Versace må være en vigtig drivkraft for dette samarbejde
Som et resultat etablerede Kim Jones også en større og større kommunikationskreds for sit hjerte.I september 2020 blev Kim Jones, der stadig fungerede som Dior Men’s Arts, udnævnt til Fendi Creative Director af gruppen.Denne udnævnelse betragtes som et vigtigt symbol på LVMH -chefen Bernard Arnault.
Kim Jones’s ret til at tale, og hans private forhold til Donatella Versace skal være en vigtig drivkraft for dette samarbejde.
I pressemeddelelsen understregede de to parter, at “dette ikke er et fælles navn. For at være præcis, for de to ikoniske modemærker, Fendi og Versace, symboliserer dette de to grupper, der bryder den traditionelle gruppe. Tid.”
I dette samarbejde fik Kim Jones også direkte rollen som de to italienske mærker bag kulisserne.Nyhedsmeddelelsen fortsatte, “Grænserne for at krydse luksusgrupper og inspireret af venskab og gensidig respekt er inspireret. Fendace’s dobbelte etiket er faktisk en rolleudveksling. Uden for familievirksomheden, inspirerer inspiration fra hinandens vision, mens Kim Jones, som en veteran af mærket angiver retningen for de to designere.
Nogle mennesker tror, at fra Gucci og Balenciaga, til Fendi og Versace, afspejler flere og flere parallelle co -mærket serie det “indre volumen” på det nuværende marked.
WeChat Public Account Ladymax lavede tidligere en systematisk fortolkning af dilemmaet med midt i luksusmærker. ved at søge gennembrud i situationen.Luksusgiganter som LVMH øger også vigtigheden af anden -scenemærker som Celine, Fendi, Givenchy, Kenzo og andre anden echelons.
I stedet for at lade hvert midt -range brand ondskabsfuldt cirkulere på en begrænset og homogen måde, er det bedre at lade de midterste mærker hjælpe hinanden, få mere opmærksomhed på det polariserede marked og søge at maksimere brugen af ressourcebrug.Derfor er samarbejdet mellem gruppen såsom Fendi og Versace faktisk en løsning på det såkaldte “indre volumen”.
Derudover er Fendace -samarbejde et bevis på at styrke Kim Jones Circle -kulturen.Fra Louis Vuitton X Supreme Milepæle har Kim Jones, der har indflydelsesrige Kim Jones i modesystemet og trendy bevægelsesfeltet, dannet en ny cirkel, der spænder over luksus- og sportsindustrien.
Artiklen “The Trend Circle Culture spreder sig til luksusmærker” påpegede, at når man ser på luksusindustrien i dag, er indflydelsescirklen blevet en vigtig faktor, der ikke kan ignoreres, hvilket åbenbart påvirkes af den trendy kultur.
Tidligere beundrede luksusvarerindustrien elitekulturen.Luksusmærker er selvsikker og stolte, regelmæssige prisstigninger, og de har valgt kunder.
Selvom disse mærker også vil stå sammen for at beskytte deres egne interesser, gør en bestemt kulturel model det til at danne en social cirkel eller lejr, og folk er nødt til at bevise sig selv som “insidere” på forskellige måder, men denne sociale cirkel har aldrig produceret den .
Med andre ord er det private forhold i luksusindustrien sjældent “realiserer”.
I forbindelse med hård markedskonkurrence og trendy kulturel invasion er gensidig bistand eller “rapporteringsgruppeopvarmning” imidlertid blevet temaet for industrien.Relaterede sager er bugne. Samarbejde
Der er også Jean Paul Gaultier samarbejdet med Dries Van Noten for at invitere Sacai -grundlægger Chitose Abe som gæstedesigner, Dior samarbejder med Sacai, Calvin Klein inviterer Heron Preston til at skabe en serie og så videre.
Heldigvis kan de fælles navne på de to midt -range -mærker stadig være opmærksomme på sociale medier.Begrænsningerne i perspektivet er de største hindringer for udviklingen af industrien i dag, især de italienske mærker med stærke familieegenskaber.