×

Moderne mode -æstetik er ikke kun øjeblikkets skønhed foran mennesker, men at trænge ind i livet

Moderne mode -æstetik er ikke kun øjeblikkets skønhed foran mennesker, men at trænge ind i livet

I dag så jeg et hårdt foto taget af Tianxian til LV.EssensEssens
Selvom hun er vant til indstillingen af ​​sin naturlige stumme skønhed,Men dette er for dumt!
Hjælp!Vejkryds
Sammenlign Yang Caiyue …
Sandsynligvis det mest faste Tianxianske ansigt, og jeg må indrømme, at ikke kun den omfattende amerikanske forretningsmand, der ser på ansigtet, tabte Tianxian virkelig.
Så hvor mister du?
Kernen erLivsfølelseEssens
Liu Yifei føler sig meget lig med fanbingbing, det vil sige, at deres liv kun viser deres æstetik og makeupfjerner.
Førstnævnte ser ud til at have udtømt deres entusiasme for deres liv, og det er blevet det eneste fokus i deres liv.
Det, de viste for offentligheden, var enten en gudinde på den røde løber og i tilfælde af, eller at lege med katte derhjemme og se på deres ansigter for at nyde skønhed.
Hvad er livet?De fortalte os ikke.
Den rene kvindelige stjerne ser ud til at være de rigtige fingre, der ikke er farvet med foråret, og hun ventede på arrangementet.
Imidlertid er Yang Caiyu, Ni Ni og Zhong Chuxi meget moderigtige for kvindelige stjerner som Liu Yifei og Fan Bingbing.
Alle i indtrykket af dem er ikke kun smukke i den hårde glans, men også i USA.
Deres skønhed kan åbnes med livet, og det ser praktisk, naturligt og tre -dimensionelt ud.
Dette er nøjagtigt nøglen på moderne mode -æstetik, der stammer fra Vesteuropa, men det er mest sandsynligt, at vi ses af os.
Som en eksotisk æstetik.Vi, der mangler baggrund af vestlige kulturelle baggrunde, behandler naturligt mode som et dramatisk, ikke -jagt liv, det vil sige højt niveau, aristokratisk skønhed.
Denne kognitive afvigelse giver os mulighed for at opfatte, at nogle kvindelige stjerner er moderigtige, men de kan ikke klart opdele denne omfattende følelse, det vil sige, svar“Hvorfor er de moderigtige?”dette problem.
Faktisk stammer den moderne mode -æstetik i begyndelsen af ​​det 20. århundrede, og dets gen er“Simplicate” og “befriende kvinders kroppe”.
Det oprindelige designprincip for moderne tøj er at give kvinder mulighed for at deltage i det offentlige liv og arbejde let.
I stedet for at lade dem stadig have kompliceret tøj, næring og fremherskende, sidder de stadig så brede.
Derfor er essensen af ​​forskellige praktiske aktiviteter relateret til mode næsten “hvad der er moderne/moderne kvinder”, og dette spørgsmål svarer igen og igen.
De kvindelige stjerner, som vi synes er meget moderigtige, er der ingen tvivl om, at de er mestre, der besvarer dette spørgsmål.
For eksempel Ni Ni’s munterhed og generøsitet:
Zhong Chuxis uafhængighed og styrke:
Elegancen fra Shu Qi er som varm havbrise:
Yang Caizhens selvtillid og modenhed:
Tilsvarende er de kvindelige stjerner, der ikke synes ikke er for moderigtige, og de er normalt ikke gode til at besvare dette spørgsmål.
Selvom de bærer moderne tøj, er deres æstetik alle ikke -moderne.
F.eks. Ban: Guan Xiaotong Jianning’s Princess -stil Jiao Ban:
Yang Zijias Jasper -stil godt opført:
Ud over den bløde og kedelige sødhed i den gamle fashioned roman:
Og Zhao Liyes enkle og passende arbejdsperiode:
De er defineret i det tidlige 20. århundrede i Vesteuropa.
At sige, at fan Bingbings “Jeg er en Giants”, så meget mindre kan betragtes som værdierne for en bestemt moderne kvinde.
Men hvad publikum normalt ser, er den ultimative charmerende mand af hendes skønhed.
Charm Man er selvfølgelig ikke en moderigtig kategori.
Kort sagt, fokus på moderne mode -æstetik er livets liv og holdning afsløret af formen og opmærksomheden fra klassisk æstetik -om denne form er smuk og fantastisk.
Så vi kan også finde.
I Europa og De Forenede Stater er det moderigtige ikon, Chanel, Bianska, Jane Platinum, Kate Moss osv. Alle blevet fremmet af livet, praktisk af kvinders former og klassisk feminisering og er blevet efterspurgt af offentligheden.
Chanels bukser og knæskørt på det tidspunkt:
Biaka Jagels dragt brudekjole:
For Jane Platinum vil jeg installere behovene for forældreforsyninger så meget som muligt, og platinposen designet:
Kate Moss’s ikoniske hvide T/slynge/jeans:
Vi fortæller os, at mode, som en moderne æstetik, ikke peger på den visuelt ultimative skønhed i Valentino.
Det er, om denne person er uafhængig, selvtillid, om denne person har et unikt ideologisk temperament og livsstil.
Derfor kan vi se, at alle slags større magasiner, der fører modetrends, især kan planlægge temaer relateret til modeller og stjerneliv.
Såsom meget berømtVogue 73 spørgsmål såvel som byvejledningEssens
Gæsterne, alle af dem, afvises omhyggeligt en løs, naturlig og afslappet følelse.
For eksempel gik Blake Laverri ind i døren og startede høje -hælede sko:
Dekorativ kopkage:
Giselle Bangchen skriver, koger te og interagerer med sin datter:
Zanda er entusiastisk valgt gennem hele interviewet, hvilket gør limonade:
Silsa Ronan pakket sin bagage, løb rundt og spøgte med intervieweren uden skader:
Anna Wintro lavede en gave til gaveudgivelse ::
Og de hyppige forespørgsler fra berømtheder rejser sig, morgenmadsindhold og så videre.
Formålet er at vise stjerners liv, liv og arbejde æstetik gennem detaljer.
Disse ru, tilfældige billeder og trivielle livsdetaljer forringer ikke kun disse stjerners billeder i vores hjerter, men vil øge deres charme.
Lad os hælde vores samlede chic, smukke og magtfulde,Og håber, at dit liv kan være tæt på denne tilstand.
Selvfølgelig vil der også være nogle stjerner, især den mere populære lille kaffe, som ikke forstår modeens skønhed til dette niveau.
Så det vil se ud som Camille i byens guide og vises på gaden, hvilket fører til en pinlig “udsøgt jord”:
Især efter sammenligning med den lette vægtløftning af Duchen Cross:
Camilles fuldstændigt eksternaliserede rustitet af “konkav form” er simpelthen sympatisk.
Taler om det, Duchen Cross’s“Amsterdam City Guide”, Meget værd at tage det ud for at tale med dig alene.
Fordi denne kortfilm faktisk er en ekstremt levende“Vesteuropæisk skønhedsmodeguide”Essens
Blandt dem, Du Chen, ved første øjekast, smukke overtrædelser og naturligvis.
Men efter nøje overvejelse kan vi opdage, at hendes form og fysiske sprog har gjort en stor indsats fra hoved til tå, og det er nøjagtigtVestlige amerikanere kan sælge et højt niveau skønhed over hele verdenDet centrale formål.
For eksempel, selvom denne cykel kører på en cykel eller tilfældigt læner sig tilbage og tilbage, vil den ikke ændre toppen og panden på positionen, og du skal bruge mat foldningsprodukter.
Kombineret med nøjagtigheden og kontrol af dets stylingområde gav det os et slags naturligt kig på Du Chens hår naturligt uden at stoppe hans ansigt.
Et andet eksempel er at forstå farven på skjorter, jeans og baseball hatte.Den tilsyneladende farvetone hører til blåt, og det er enkelt at matche.
For at finde to store -omarealblå og en dekorativ nøgleblå (hat), der kombinerer renhed og lethed, er det faktisk et spørgsmål om at være tålmodig, øje -fangst og økonomiske ressourcer.
For ikke at nævne, om matchningen mellem stoffet er harmonisk.
Derudover er metoden til at bære Du Chen -shirt også meget speciel.
Hvorvidt manchetten på skjorten udsættes for manchetterne i en dragtjakke, og hvor meget er den, hvilket er vigtigt for at afklare formen og fritiden/formel tone.
Men når vi tror, ​​at Du Chens look er færdig, fandt han, at hun stadig har en gylden halskæde:
En ring:
Et ur og to armbånd:
Fritid, formel, kortfattet, delikat, doven, vitalitet, skønhed, liv, liv, disse lidt modsatte kvaliteter er samlet.
ud over,“Fashionable Bone”For folk som Du Chen er det ikke en finger, men det betyder virkelig bogstaveligt.
For eksempel denne blotte håndstand i leg med børn.
Det forklarer meget godt.For at opretholde kropsformen på “tøjhylden” og solens selvsikre udseende, hun i dagligdagenHvilken slags kost- og fitnessvaner udviklesEssens
Efter en persons samlede perfektion bliver rynkerne i ansigtet naturligvis mindre vigtige for hendes skønhed, men tilføj en slags blid og fjern skønhed.
På samme tid forklarede det sandsynligvis.
Den såkaldte måde kan uundgåeligt udvides fra liv og arbejde for at modstå smagen.
Rapport/feedback